zaterdag 12 mei 2012

9e plaats in Amersfoort

Hallo allemaal,

Vanochtend gingen we al vroeg op pad voor een wedstrijd in Amersfoort. Rond 9.00 uur waren we daar om het parcours te verkennen. Het was een mooi parcours met een steil klimmetje net voor de finish. Om 12.45 uur gingen we van start voor 14 rondjes. Na een paar rondjes werd er flink doorgereden en liet een meisje voor mij een gaatje vallen. Het lukte me niet om dit meteen weer dicht te fietsen en met een groepje reden we zo'n 50 meter achter de kopgroep. Na 2 rondjes konden we gelukkig weer aansluiten. Bij het ingaan van de laatste ronde zat ik goed voorin, de sprint ging goed en ik werd heel knap 9e (3e jongen).

Morgen heb ik een wedstrijd in Moergestel. Deze telt mee voor het NK dus ga ik extra mijn best doen!

Groetjes, Marten

1 opmerking:

  1. Hoi Marten.
    weer een mooi berichte van jou fietsen.
    leuk gedaan ik wil donderdag in Schijndel
    komen kijken. Sucses alvast
    groetjes opa en oma.

    BeantwoordenVerwijderen