maandag 5 april 2010

24e plaats in Mierlo

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn tweede wedstrijd van dit seizoen gefietst in Mierlo. Na vorige week in Dommelen een 29e plaats te hebben behaald, was mijn doel om paar plaatsjes op te schuiven.

Om ongeveer 13.30 viel het startschot voor 8 ronden. Helaas werd ik als laatste opgeroepen en stond ik helemaal achteraan. Ik startte goed, maar het was moeilijk om het peloton te blijven volgen. Samen met nog een andere jongen heb ik de wedstrijd keurig uitgefietst en werd uiteindelijk 24e. Toch weer 5 plaatsen naar voren.

Volgende week staat de wedstrijd in Berghem op het programma. Hopelijk kan ik dan weer een paar plaatsjes naar voren schuiven.

Groetjes, Marten

3 opmerkingen:

  1. van opa en oma
    ik heb je verhaal gelezen en je hebt volgens ons goed gefietst als je net zo lang hebt gefietst als de meeste anderen ga je ook bij detop drie horen. veel sukses kpmend weekend.
    groetjes opa en oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na frankrijk begint de school weer en natuurlijk het fietsen het is leuk dat delaatste 2 wedstrijden weer sneller waren. naenkele keren zo fietsen en je komt vooraan te riden.veel sukses, groeten van opa Harrij en oma Anny.

    BeantwoordenVerwijderen