maandag 19 april 2010

22e plaats in Lieshout

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik 22e geworden in de vierde wedstrijd van dit seizoen in Lieshout. Rond 12.45 uur gingen we van start met 28 deelnemers. Ik stond op de 2e/3e startrij en had een redelijke start. Zoals altijd werd er hard gestart en dat ik vind ik nog een beetje moeilijk. Omdat ik was vergeten om groter te schakelen, moest ik heel snel rond trappen. Uiteindelijk moest ik na twee (van de twaalf) ronden het peloton laten gaan. Ik kwam in een groepje met een paar andere jongens, maar ondanks dat we goed samenwerkten konden we niet voorkomen dat we werden gedubbeld. We mochten niet bij de koploper aansluiten, maar wel bij het peloton. Hier kon ik weer twee ronden meefietsen. Toen zij aan de eindsprint begonnen, kon ik het tempo niet meer bijhouden en kwam uiteindelijk als 22e over de finish - mijn beste prestatie tot nu toe. Het gaat steeds beter en hopelijk lukt het me een keer punten te pakken voor het NK.

Zaterdag 24 april fiets ik in Nieuwkuijk en zondag 25 april in Eijsden - ga ik eens kijken of ik een beetje klimmerskuiten heb.

Groetjes, Marten

1 opmerking:

  1. Hallo Marten, we vonden het erg leuk om jou te zien fietsen in Lieshout.Het ging best hard,en je hebt heel goed gefietst.Volgende week weer heel veel sukses Groetjes ,Opa Harry en Oma Anny

    BeantwoordenVerwijderen