vrijdag 14 mei 2010

31e plaats in Schijndel

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik 31e geworden (van de 39) in onze thuiswedstrijd in Schijndel. De loting wees uit dat ik op de eerste startrij stond. Gezien het grote aantal deelnemers was ik daar erg blij mee. Ik had een goede start en draaide in het voorste gedeelte van het peloton de baan af. De ronde was in totaal 2 km. Na twee ronden moest ik het peloton helaas laten gaan. Ik kwam in een groepje van 6 terecht, maar omdat ik last van mijn rug kreeg moest ik die in de laatste ronde ook laten gaan.

Het gaat steeds beter en ik kan steeds langer het peloton bijhouden. Zondag fiets ik in Velden (Limburg), eens kijken hoe het daar weer gaat. Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden.

Groetjes, Marten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten